Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emilie Gustafsson - 6 november 2012 21:26

Idag har vi bara varit hemma i princip. Jag har tvättat och plockat och vi har även varit ute och promenerat i kylan.
Är så glad att Myles har en så bra åkpåse, han håller sig jättevarm och god även om han bara tex har en mjukisoverall på sig.
Rickard kom hem tidigare från jobbet idag pga att vi var tvungna att åka med lilla Oisin till veterinären då hon kliat sönder sig på magen.
Problemet visade sig vara infekterade analkörtlar (inte så nice) så nu ska hon gå på antibiotika i en vecka samt ha tratt på sig i fem dagar. Hon är mycket bedrövad min stackars lilla kattfröken!
Nu sitter jag och njuter av lite egentid framför teven. Myles har varit super gnällig och klängig under kvällen.
Jag misstänker att det kanske är tänder på G för han dreglar litervis!
Vi håller tummarna för en någorlunda lugn natt iallafall. I morgon har vi planerat en tripp till stan med fina I och hennes pojkar.

Presentation


Mitt namn är Emilie och jag är 30 år gammal. Jag bor utanför Uppsala tillsammans med min sambo Richard och vår underbare lille son Myles som föddes den 14 juni i år.
Jag bloggar om mitt liv som Myles mamma och min vardag i allmänhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards