Alla inlägg den 19 november 2012

Av Emilie Gustafsson - 19 november 2012 21:27

Jaha, så vart det lite dåligt med bloggandet igen!
Skyller allt på sömnbristen och att just nu är det fullt upp med förberedelser inför irlandsresan om två veckor.
Hoppas bara att SAS inte går i konkurs för då blir det till att stanna hemma istället. Nejdå, vi löser nog det så vi kan åka iallafall men det skulle vara jätteskönt att slippa krångla!
Sömnen då, natten till idag var helt ok! Myles åt gröt igår kväll och sov länge innan han vaknade. Vet inte vad klockan var men jag kände mig rätt utvilad när han vaknade hehe!
Ikväll åt han faktiskt en hel smakportion gröt, ca 1 dl! Ska bli himla intressant att se hur/om han sover i natt. För stunden verkar det gå bra iallafall!
Natti Natti!

Presentation


Mitt namn är Emilie och jag är 30 år gammal. Jag bor utanför Uppsala tillsammans med min sambo Richard och vår underbare lille son Myles som föddes den 14 juni i år.
Jag bloggar om mitt liv som Myles mamma och min vardag i allmänhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards